Mina länkar

Jag tänkte bara säga några ord om länkarna som jag lagt till längst ner i menyn till höger.

Först och främst är det en utav mina största inspirationskällor - Bröllopstorget!
Jag brukar mest hänga på forumen och läsa om alla tips och se alla bilder
som medlemmar lägger upp. Finns otroligt mycket och man får bra inblick i vanliga
bröllop i Sverige!
 
Sen är det två checklistor som jag hittat som jag tycker verkar mycket bra
om man vill hålla sin planering strukturerad. Bara att skriva ut.
En checklista för planering där man får hjälp att komma ihåg vad
som behöver planeras inför sitt bröllop, från hela 18 månader i förväg.
 
Den andra checklistan är för fotografering, där man kan kryssa för
allt som man verkligen vill ha fotograferat och ge till sin fotograf.
En verkligt bra idé då det finns mycket man glömmer bort att man skulle vilja ha förevigat.
På det här viset får du både tips om vad som kan va kul att ha på bild,
och du får också hjälp med att strukturera upp och se till att det blir av.


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0