Ringprofiler

Om du är som jag, och vill ha en speciell vigselring och som är väldigt svår
att matcha med någon annan förlovningsring, så kanske du blir tvungen att välja en vanlig
slät ring att "matcha med".
 
Men det är inte riktigt så lätt som det låter! För en vanlig guldring finns ju i alla
olika slags former, färger och tjocklekar. 
För att komma en liten bit på vägen så tänkte jag lägga upp en bild på olika
profiler som man kan välja mellan då man väljer ring.
 
 
Jag tror att jag tycker att trean, D Shape är modellen jag föredrar mest, 
iallafall till den ringen som jag helst skulle vilja ha ^^ 
 
Mer information om ringmodeller och storlekar där jag hittade denna bild finns HÄR.


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0