Stolsryggar

Första gången jag såg detta så tänkte jag att det såg väldigt onödigt ut.
Jag tyckte inte att det var särskilt snyggt heller, och förstod inte varför människor ägnat
så mycket tid åt att göra iordning detta till sin bröllopsfest.
 
Men efter att ha kollat liten noggrannare och sett fler bilder så tycker jag att det är riktigt snyggt!
Snacka om att sätta egen prägel på festlokalen och få ut så mycket av bröllopets
tema som det bara går.
 
 
Jag vet inte om jag skulle göra detta till mitt egna bröllop. 
Det hade varit roligt om det inte legat så mycket jobb och material bakom 
något som bara används vid ett tillfälle och sen blir svårt att spara, eller dumt att kasta.
Det gäller ju att tänka ur miljösynpunkt när man planerar ett stort event som
bara händer en enda gång, och förhindra att alla artiklar blir engångsartiklar.
Kanske om jag inte hade så många gäster, så jag inte behövde så många stolsklädnader.
 
 
Men visst blir jag inspirerad! Det får absolut ligga kvar här på bloggen,
så får jag se om jag har tillfälle att utnyttja tipset när jag planerar mitt egna bröllop.


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0