Tankar om den här bloggen

Då har jag gjort en ny blogg igen! Vad det är roligt att pyssla med design och överstrukturerade kategorier..
Men den här gången så kommer jag inte skriva så mycket om mej själv och min vardag, mer än att beskriva mina egna tankar och åsikter om bröllopsrelaterade saker. 
 Därför tror jag inte att den här bloggen är dömd att misslyckas, som de andra definitivt var.
 
Hittills har jag skrivit tre inlägg på bara en dag och det beror på att jag har samlat en del inspiration redan och jag vill få ut den på bloggen så fort som möjligt. Men snart kommer jag ha gjort det, och då lär uppdaterandet gå betydligt långsammare än vad det gör just nu. (Sen är det ju väldigt roligt med en ny blogg också och då uppdaterar man en del bara för att man kan!)

Nu skriver jag ett inlägg med enbart text, och jag vill passa på att klargöra att den här bloggen kommer inte bara att innehålla bilder. Jag kommer också skriva ner allting som jag vill komma ihåg om bröllop och giftemål, olika sätt att genomföra sina äktenskap på och vad precis jag drömmer om att få ut av mitt framtida bröllop.
 
Värt att poängtera är väl att det här är just min inspirationsblogg och ingen annans. Jag lägger upp material som jag blir inspirerad av för att jag vill ha det samlat och sparat på ett enda ställe som går att komma åt från vilket internet som helst! Jag bloggar inte för att få uppmärksamhet av någon annan. Nästan tvärtom faktiskt.
 
Ytterligare en sak som kan vara värd att poängtera är att det här verkligen bara är spånande och drömmar inför framtiden. Jag håller inte på att planera ett bröllop just nu även om jag kanske önskar att jag gjorde det. Bröllop ligger definitivt i mina framtidstankar men det är inget jag kan ägna mej åt just nu mer än att drömma och fantisera, 
och låta mej inspireras!
 
Det är något som gör mej lycklig, och därför kommer den här bloggen skänka mej mycket gläde. ♥


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0