Sommar, sommar

Det är lite tomt i bloggen just nu,
trots att det är sommar och bröllopsinspirationen behövs som allra mest! 
Men det är svårt att hinna med när jag är nybliven valp"mamma" 
och inte riktigt har tid att låta mej inspireras av bröllop även fast jag väldigt gärna vill. 
 
Jag kommer förstås uppdatera när jag känner att jag har något att visa upp, 
och jag kommer kanske börja leta lite mer aktivt och få igång bloggandet lika bra som i våras, 
när hösten närmar sej. Tills vidare får mina läsare nöja sej med att läsa mina gamla inlägg, 
och kanske titta in lite då och då för att se om jag upptäckt något nytt som jag lagt ut, 
trots denna "sommartorka". :)
 
 
Förresten tror jag att jag helst skulle vilja gifta mej på sommaren. 
Det är så mycket ledighet på sommaren, 
möjligheter att vara utomhus mycket, 
och så är det förstås varmt
så man inte fryser de gånger man är ute!
 


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0