Hur många gäster?

Hur många gäster är lämpligast att ha på sitt bröllop? 

Ett jättestort bröllop är inte ett alternativ för mej. 
För det första vet jag inte ens om jag känner tillräckligt många människor! 
Och det känns rätt onödigt att ha ett stort bröllop och betala för många 
om jag inte känner gästerna tillräckligt väl för att verkligen vilja dela dagen med dem.
 
Så det står väl mellan ett litet bröllop och ett mellanlitet bröllop ^^
Det vore roligt att ha råd med gästerna och kanske snarare lyxa till det 
lite extra för de som är bjudna, än att bjuda så många som bara går. 
Det är min åsikt och jag kommer nog försöka hålla nere antalet 
så att jag bara bjuder de jag (och/eller maken) verkligen vill ha med på vår dag. 
 
Det är väldigt svårt att på rak arm säga hur många personer det kommer att bli, 
men om jag ska slänga ur mej en vild gissning så gissar jag på mellan 30 - 50 personer.
 
                        Massa gäster... eller familjen och de närmaste?


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0