Vaknar ur dvalan

Tro det eller ej, 
men nu är jag tillbaka på den här bloggen. 
 
Den har ekat tom ett tag medan jag tyvärr inte direkt har haft 
någon inspiration till att skriva, men nu börjar inspirationen komma tillbaka igen...
Jag har börjat bläddra bland mina egna inlägg för att hitta tillbaka till mina tips 
(och det är ju just därför jag skapade bloggen från första början).

Men varför har jag börjat göra det då? 
Varför börjar jag inspireras igen? 
Är det kanske något som har hänt? 
 
Jag är nu förlovad,
och kan äntligen börja drömma om mitt bröllop 
utan att det kommer kännas som att jag tar ut något i förskott. 
 
Drömmar och inspirationer kommer att förvandlas till planering och idéer. 
Jag har gott om tid innan det börjar planeras på allvar, 
men det är så jag vill ha det och det är ändå nu det börjar. 
Jag är så glad, tacksam och framförallt förväntansfull! ♥


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0