Tårtmodeller

Som jag skrev i det här inlägget, så är det redan bestämt att på min bröllopsdag
är det en våningstårta som jag, maken och alla gäster kommer smaska på!
 
Men även fast begreppet "våningstårta" kanske bara innefattar en slags tårta 
så tycker jag att det är två modeller som platsar i kategorin.
Jag tänkte lägga upp några bilder som ska representera de två modellerna.
 
Den typiska våningstårtan:
 
Den andra slags våningstårtan:
 
Jag tänker mej att de tre nedre tårtorna är lättare att skära i och ta många bitar av
än de övre tårtorna. Men det är väl bara för att jag aldrig ätit utav en riktig
våningstårta någon gång, och kan egentligen inte uttala mej om saken.
Dock så var det lättare att hitta fina tårtor i den övre kategorin.. tillfällighet?


Tyck till!

Namn:
Kom ihåg mej

E-mailadress: (publiceras inte)

Blogg/hemsida:

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0